Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Πρώτη μέρα στο σχολείο-Χριστίνα Καραπά

Άντε, κι ένα ποιηματάκι για την πρώτη μέρα στο σχολείο...γιατί όσο οι δασκάλες - νηπιαγωγοί ετοιμάζονται για τις πρώτες μέρες στο σχολείο, κάποιες μικρές καρδούλες χτυπούν δυνατά και έχουν τις δικές τους αγωνίες. Είναι ένα ποίημα , που έγραψα το 2007 και από τότε το έβαλα στον φάκελο με τα γραπτά μου..σήμερα δραπέτευσε και μπήκε στο blog να μας κάνει παρέα!! Να είστε επιεικείς μαζί μου: πρώτη φορά δημοσιεύω ποιηματάκι μου! 

Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας!!!


Πρώτη μέρα στο σχολείο

Πρώτη μέρα στο σχολείο 
κι η καρδούλα μου χτυπά...
Ποια θα έχω για δασκάλα; 
Πόσο θα με αγαπά;
Τρέμω, μήπως με μαλώνει
και μου λέει - τι ντροπή!-
πως εγώ από τα άλλα
είμαι πιο κακό παιδί!
Τάχα γράμματα θα μάθω;
Θα μετράω τους αριθμούς;
Και στο διάλειμμα, όταν βγαίνω,
θα 'χω φίλους κολλητούς; 
Άραγε πώς θα' ναι η μέρα 
μακριά από τη μαμά;
Το υποσχέθηκε η δασκάλα:
θα 'ναι όλα μια χαρά!
Δάκρυ ποτέ δεν θα ποτίσει 
το μικρό μου μαγουλάκι,
θα 'μαι πάντα χαρούμενο
και γελαστό παιδάκι!
                         Χριστίνα Καραπά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου