Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου

Είμαι Νηπιαγωγός, λατρεύω να δημιουργώ και το ίδιο θέλω να καταφέρω και με τους μαθητές μου: να τους μεταδώσω τη διάθεση για δημιουργία και την θετική ενέργεια! Σαν στάση ζωής η ανακύκλωση με χαρακτηρίζει, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει από το σχολείο μου. Έτσι πολλές από τις κατασκευές που κάνω είναι με ανακυκλώσιμα υλικά, άλλες δικές μου ιδέες  και άλλες από διάφορα site.  Αγαπώ πολύ και την τέχνη όμως, οπότε στο σχολείο μου πειραματιζόμαστε με πίνακες ζωγραφικής , με διάφορες τεχνικές.

Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2016

Φθινοπωρινά τοπία, τεχνική


Φθινόπωρο και οι πρώτες μας φθινοπωρινές εργασίες είναι έτοιμες! Και φέτος τα παιδάκια μας άρχισαν να χρησιμοποιούν τα χεράκια τους και να καλλιεργούν τη δημιουργικότητά τους. Με θέμα ο φθινόπωρο δουλέψαμε φθινοπωρινά τοπία. Το φόντο με νερομπογιές, στη συνέχεια κόλλησαν τα παιδιά σκισμένες φημερίδες για κορμούς δέντρων και τέλος χρησιμοποιήσαμε τέμπερες, προκειμένου να κάνουν με τα δαχτυλάκια τους "φύλλα" φθινοπώρου σε χρώματα καφέ, κίτρινο και κόκκινο. 
Ενθουσιάστηκαν, ένιωσαν ελεύθερα να εκφραστούν, καμάρωσαν το αποτέλεσμα...